onsdag 23. juli 2014

Vårt bryllup: Brudeoppsett


Den siste tiden har jeg brukt kveldene flittig til å sitte på Instagram og Pinterest for å samle mest mulig inspirasjon til bryllupet som står neste sommer.
Av en eller en annen grunn så drukner jeg ikke i alt det fine man får se av bilder heller,jeg er ganske bevisst på hva jeg ønsker og ikke i vårt eget bryllup da vi har vært i så utrolig mange.
Samboeren er stort sett enig i alt men kommer med noen tips eller innvendinger hvis det er noe han vil ha hatt annerledes eller slett ikke vil ha i det hele tatt.
Jeg har enda til gode å finne noe han slettes ikke vil ha i bryllupet,vi er heldigvis veldig like når det kommer til detaljer osv.
Scrap-bok og bryllupsplanleggeren "Vårt bryllup" er kjøpt inn så jeg tenkte å ta for meg detalj for detalj slik at vi ikke mister den røde tråden vi har sett for oss gjennom hele dagen,kvelden og natten.
(Ikke bokstavelig altså..vi skal ikke ha rødt som fargetema!) 

Når det kommer til brudeoppsett så har jeg noen ganske klare formeninger om hva jeg vil ha.
Jeg sparer til langt hår og har nå endelig fått en god lengde på det,til like nedenfor skuldrene.
Jeg vil gjerne ha oppsatt hår som ser litt tilfeldig ut,ikke for stivt og stramt.
Oppsettet kan også vise hvor langt hår jeg har fått innen den tid men det er ikke det jeg har gått ut ifra.

Oppsettet må selvsagt passe kjolen også men det får vi finne ut av når kjolen er på plass,forhåpentligvis til høsten/våren.

Dette er to forskjellige frisyrer men de er ganske like mtp at frisyren er løs og litt tilfeldig,samtidig som den er nøye planlagt og velgjort. 
En kombo av denne må være midt i blinken,tommel opp! 


Frisyren til venstre er også noe ala de øverste.
Liker godt at det er fletter i frisyren,det gjør det lille ekstra. 
Skulle jeg om formodning velge løst hår så skulle det være noe slikt som bildet til høyre.
Jeg ser for meg at med mitt utrolig tykke hår så kunne dette bli litt vel varmt på en sommerdag der man samtidig har nerver i høyspenn.
Og skulle det regne på dagen vår så er ikke løst hår så lekkert etterpå.

Hva synes du?
Har du flere forslag til andre sider for inspirasjon? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)