tirsdag 22. juli 2014

Update


Neida,jeg har ikke sluttet å blogge...jeg har bare vært en svært travel mamma:)
Hjelp,så fort tiden flyr!
I skrivende stund ligger jeg i senga og fant like gjerne ut at jeg kunne stikke innom for å skrive noen ord.
Det er mange nysgjerrige sjeler for å titte innom ser jeg og det er jo hyggelig å se.
Kanskje desto hyggeligere for dere som leser at dere ser at det er litt liv igjen her også! 

Her er iallefall en liten update fra oss: 

Mie blir 2 år i september og hun er som vanlig veldig aktiv.Hun er nysgjerrig,god,hjelpsom,farskete og en veldig snill storesøster. Mie begynner i barnehage for første gang den 1.august og vi gleder oss stort men samtidig synes mammaen det skal bli litt vemodig Vi var så heldige å fått plass på en barnehage like ved så vi er svært fornøyde.


Pernille skal være hjemme med meg til neste høst og så blir det barnehage på henne også.
Lillesøster Pernille blir 9 mnd om noen dager og hun er som sola sjøl.
Hun smiler bestandig og sjarmerer de fleste,hjerte av gull,nysgjerrig og hun lærer seg stadig noe nytt.Nå venter vi på at hun skal begynne å krype men hun vet vell å vente med det til Mie begynner i barnehage slik at jeg ikke kan ta øynene av henne.


Min kjære Tom gikk nylig ut fra videreutdannelse på skolen med flotte karakterer og kan stolt kalle seg selv en elektroingeniør.Han skal på noen intervjuer her og der fremover og får nok ganske snart drømmejobben.

Og så var det meg da; Ble hele 27 år forrige måned og er en hjemmeværende mamma på heltid for øyeblikket.Jeg skal være hjemme til neste høst,til etter bryllup og barnehagestart,så er planen litt usikker enda.Per dags dato vil jeg gjerne sette meg på skolebenken igjen men jeg er usikker på om tiden strekker til med to så små barn hjemme.Planen er å få flere barn innen få år så vi får se.
Jeg gleder meg enormt mye til å evt begynne å studere eller begynne å jobbe igjen,men samtidig skal jeg kose meg hjemme som hjemmeværende mamma 1 år til.
Ikke alle er like heldige at de kan være hjemme med barna sine,så det setter jeg utrolig stor pris på.
Bryllupsplanleggingen er startet på og for øyeblikket er det viktigste på plass som sted,tid,kirke,prest,toastmaster og iallefall min ene forlover.Vi trodde vi hadde funnet lokale men vi ble usikre i siste sekund og sjekker derfor med en annen plass også men vi må ha is i magen for nå er det ferietid og ingen tar imot reservasjoner før neste mnd.
Spennende tider i sikte.


Ønsker dere alle en riktig god kveld! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)