mandag 16. desember 2013

Salg på Lillelam


Hurra for dagens adventsluke hos Barnas Hus!
Er stor fan av serien Lillelam som er av 100% merinoull (fri for mulesing) som varmer utrolig godt og som føles veldig mykt på barnehuden.
Nå har jeg lenge siklet etter en heldress til jentene mine og i dagens luke er det 30% på alt fra Lillelam! 


Det kom godt med nå før jul for dressene er jo ganske så dyre.
Var raskt ute med å sikre meg en heldress i rosa som Mie får bruke i år og Pernille neste år.
Pernille vokser så utrolig fort og hun har så mye ull fra før så det var bedre å kjøpe en dress til Mie som har stagnert litt i veksten for øyeblikket og godt er det. 
(Bruker str 80/86) 
Veldig kjekt med to tette barn av samme kjønn og som er født på samme årstid altså,ser jo godt at Pernille egentlig ikke trenger nye klær framover i det hele tatt men selvsagt blir det kjøpt en god del likevel fordi mammaen ikke klarer å dy seg.

Skal du sikre deg et plagg fra Lillelam så bør du være rask,det går fort unna av den populære serien,dette er jo supre julegaver også! 
Tilbudet gjelder også på nettsiden deres på www.barnashus.no

(Sånn ellers så skriver jeg på fødselshistorien litt etter litt når jeg får tid så den kommer etterhvert)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)