onsdag 14. august 2013

Ufrivillig pause


*En liten bloggpause i ferien hadde jeg jo regnet med men at det skulle gå så lang tid imellom var virkelig ikke etter planen.
I løpet av en biltur i ferien fikk pc`en min seg tydeligvis et kraftig trøkk,for når jeg skulle bruke den etter vi var kommet hjem igjen fikk jeg se at skjermen hadde blitt knust.Det oppgitte blikket mitt ble gitt til min kjære som hadde ansvaret for å pakke bilen men ingen av oss vet hva som kunne ha skjedd..
Nåh,som han sier iallefall;-)
Mannfolk!
Stor nedtur å ta fram sin gamle pc men den får duge enn så lenge til min andre får skiftet skjerm.

*Ferien har vært kjempefin og vi har kost oss mye sammen siden Tom har hatt fri i 3mnd`er.
Vi har tilbringt ferien på hytta på Røros med familien min,besøkt Tom sin familie i Kirkenes og ellers kost oss her hjemme med både fint og dårlig vær,venner,familie og festligheter.

På mandag begynner hverdagen for oss igjen,skal bli litt godt det også.
Vi skulle egentlig kose oss maks og nyte hele denne uka for fullt men både jeg og Tom har blitt skikkelig forkjøla, Mie har ligget med 40 i feber pga tenner og som om ikke det var nok så kom farangen å tok både Tom og lillejenta vår med storm i natt.Det varte bare heldigvis i noen timer og jeg har berget hittil men jeg blir faktisk sjokkert om jeg skulle unngå svineriet,jeg som tiltrekker meg alt av basselusker.
Tvitvi!

*Skal bli rart å gå hjemme med Mie alene om dagene igjen når hverdagen setter inn,men tiden skal nytes for snart kommer lillebror eller lillesøster og da skal det iallefall bli liv og røre.
For de som lurer så skal ikke Mie begynne i barnehage i år siden jeg uansett må gå hjemme i påvente av en operasjon i armen min. Ser ingen grunn til å sette bort lillejenta vår til noen andre når vi uansett koser oss så mye her hjemme og i mine øyne er det gull verdt med mamma-tid.
Kjas og mas og travle hverdager kommer tidsnok,nå skal vi bare kose oss sammen så får hun heller begynne til neste høst.

*Magen vokser i rekordfart forresten og babyen er ganske lik Mie da jeg gikk gravid med henne.
Det er kraftige spark og mye liv,spent på hvem som skjuler seg der inne.
Ikke lenge igjen nå,bare litt over 14 uker til termin.
Storkoser meg med magen,ihvertfall nå som bekkenplagene er så og si borte enn så lenge,ingen plager ellers annet enn litt halsbrann og hyppige kynnere men det kan jeg leve med.

Har så mye mer å skrive om men nå skal en sliten konemor legge seg,en ny dag venter og jeg krysser alt jeg har for at basseluskene har forlatt huset innen i morgen.

Ha en god natt!




2 kommentarer:

  1. Der var du! Savnet deg <3
    Gleder meg til mer lesing fra deg <3
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh,så hyggelig kjære du!! :) Ha en god kveld,stor klem <3

      Slett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)