lørdag 22. juni 2013

Feiring og lille ollebolle


"Oi,fått mage allerede?" er det noen som spør.
Ja,det er vell ikke så rart? Det er jo en baby der inne og selv om vi ikke vet nøyaktig hvor mange uker jeg er på vei så viser babyen oss daglige tegn på at den har det bra.
Etter hvert måltid og hver natt når jeg skal sove er det full rulle der inne.Det sparkes og slå`s salto og jeg ligger å nyter de små sparkene fra den lille.Tom har også vært heldig å få kjenne bittesmå spark og da smiler den stolte pappaen fra øre til øre;-)
Nå er det nedtelling til ultralyd den 3.juli sånn at vi får vite hvor langt jeg er på vei og når terminen er.Vært vanskelig å legge ut ukesoppdateringer med bilder av magen som jeg gjorde med Mie her på bloggen men det blir etterhvert det også.
Gøy å se tilbake på,man glemmer jo de små tingene så fort!

Sånn utenom graviditet så har jeg blitt 26 år siden sist og dagen min (20.juni) ble feiret med familie,kaker og gaver.
Dagen før fikk jeg et spa-opphold på Britannia Hotell av verdens beste kjæreste. 
Jeg fikk gravid-massasje og fikk endelig ligge på magen igjen ved hjelp av en massasjebenk med hull i til magen:-) *Hverdagsglede*
Etter massasjen fikk jeg og kjæresten svømme i bassenget og kose oss bare vi to.
Oppholdet ble avsluttet med aroma-badstu før vi dro for å spise en deilig middag ute på restaurant.
Dagen ble virkelig satt pris på da vi både fikk barnefri og god tid til å bare være kjærester.
Feiring med venner skjer neste helg og det gleder "hu mor" seg til!

Nå er det farging av hår som står på "To do-lista" og etterpå blir det filmkos før senga kaller.

Ha en fin kveld! 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)