torsdag 21. februar 2013

Rabatt-kode og konkurranse!


Jeg har så flotte lesere så nå ville jeg gjerne gjøre litt stas på dere!
Fant ut at det var på høy tid med en flott konkurranse og den er veldig enkel,så les videre og bli med!

Jeg har lagt min elsk på en nettbutikk ved navn Linda`s Import som selger veggord,veggdekor og mye mer.
Nettbutikken er et lite importselskap som holder til på Værøy i Lofoten og grunnen til at jeg elsker nettopp den butikken er veldig enkel.
Det er billig,utvalget er helt fantastisk og kundeservicen er som om selveste "Mor Theresa" sitter å
tar imot bestillingene!

Det er med andre ord alltid like koselig å bestille varer,samt å komme med ønsker til tekster osv. som Linda mest sannsynlig oppfyller og til en billigere penge enn andre steder.



Jeg har fått til et samarbeid med denne nettbutikken og personen bak butikken,Linda,vil gjerne gi 20% i rabatt på alle kjøp i butikken til mine lesere,samt et gratis veggord til den som vinner konkurransen.
Konkurransen foregår slik
1. Lik og del facebook-siden til Linda`s Import ved å trykke på facebook-linken under:
*LINDA`S IMPORT*

2. Når du har gjort det,skriver du navn og etternavn i kommentarfeltet nedenfor innlegget her på bloggen min for da er du nemlig med i trekningen av et gratis veggord.
Konkurransen avsluttes og vinneren trekkes SØNDAG 3.MARS.

Og del gjerne bloggen videre,da blir jeg så glad;-)


*Trykk her for å komme til nettbutikken,Linda`s Import*

Ønsker dere lykke til alle sammen,dette blir gøy!



24 kommentarer:

  1. Jeg har likt siden lenge og har nå delt den også :)
    KJempe fin blogg du har her.
    '
    Ønsker deg en kjempe fin helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin Schulz
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg har likt og delt på fb.
    Therese Olsen

    SvarSlett
  3. Har likt og delt siden, så er med :D

    SvarSlett
  4. Heter forresten Louise Christine Nygård på facebook :)

    SvarSlett
  5. Likt og delt på fb:)

    Frida.H

    fhyllmark@gmail.com

    SvarSlett
  6. Delt og likt på fb!

    John Skogmo

    skogmo7@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Likt og delt.

    andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Klem fra Andrea A. Hjeldnes

    SvarSlett
  8. Takk for tipset om den flotte butikken! Den hadde jeg ikke sett før. Jeg har likt og delt den, med glede. Ha en fin uke videre. Vennlig hilsen Pia. (pia_sofi@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. Så koselig :) alltid moro å finne nye, supre butikker å handle i.

    Mvh. Sanne G. ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  10. Kjerstin Knutsen
    wilak@online.no

    SvarSlett
  11. Ja det var et bra tips:) Synes det er såå mange fine veggord :)

    SvarSlett
  12. Digger og deler siden med glede,
    slik at alle mine venner kan se det:)))
    Skulle ønske jeg fikk denne ære,
    slik at jeg kan juble med hendene i været:)

    En nydelig wallstickers hadde vært flott,
    for med DET på veggen ville rommet blitt HOT!
    Kanskje med dette jeg får ting på stell,
    om jeg i konkurransen har litt hell <3

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg er med ♥

    Hilde Moholt!

    Krysser fingrene, da dette hadde vært nydelig på det nyoppussede barnerommet vårt ;)

    SvarSlett
  14. Solrun Nyborg
    Solrun00@hotmail.com

    Jeg er med, hadde vært utrolig fint å vinne, passer fint til den lyseblå veggen min <3

    SvarSlett
  15. Sånn, da har jeg delt deg på Facebook, samt likt Lindas Import. Da krysser jeg bare fingrene og håper den heldige blir meg!
    Klem fra Anne Silje Olsen

    SvarSlett
  16. Likef og delt! Camilla Haga.
    Toyotacrown@hotmail.no

    SvarSlett
  17. Lisa Marie Sveen

    Da har jeg gjort alt sammen:)

    lisa.sveen@gmail.com

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et svar eller en hilsning:)